السبت، 26 سبتمبر 2009

مدونتى




مدونتى

لما فتحت المدونة ما فكرتش ايه اللى حاكتبه فيها او بمعنى اصح انا حاعمل بيها ايه كل اللى كان فى بالى انها صفحتى على النت بيتى على النت اكتب فيه اللى انا عايزاه اطلع كل اللى جوايا اعبر فيها عن غضبى وحبى فرحى وزعلى لدرجة انى فكرت اعملها بريفيت علشان تكون خاصة بيه بس لكن قلت ما فيش حد بيعيش لوحده




المهم ده بيتى الصغير حاعمله على مزاجى حافضفض بيه وحاطلع اللى جوايا حادخل علشان ارتاح فيه واكيد الانسان مش بيرتاح غير فى بيته لأنه ده بيكون عالمه الخاص وده بيتى




بيت نكش

هناك 10 تعليقات:

salma mohamed يقول...

انا جايه زياره قصيره ليكِ في بيتك لو تكرمتي بالسماح ليا(:,
والدتك الفاضله من المقربين ليا في التدوين وكذلك لوجي المختفيه,ياترى اخبارها ايه طمنيني عليها,
يارب تكون المدونة دي فاتحة خير عليكِ,
معلش اعذريني ان كنت مش هقدر اتابع باستمرار نظرا للظروف اللي بتمر بيها اسرتي وام مالك ممكن تقولك عليا,
دعواتكم كتير جدا.

Nacksh يقول...

اهلا بيك نورتى بيتى المتواضع الحمد لله لوجى بخير ربى معك وييسر لكى كل عسير

غير معرف يقول...

ربنا يوفقك يا رب ..... شكل مدونتك حلو اوي

وارجو التواصل

تحياتي

شوكولاتة يقول...

ياسلام ياولاد يعني أم مالك وكمان الأمورة أخت مالك نورتي البلوجر ياقمر وأنا جاية أزورك الخميس الجاي وجايبالك معايا علبة شوكولاتة تستاهل بقك
ههههههههههه
آه نسيت أعرفك بنفسي
أنا شوكولاتة أختك الجديدة مدمنة الشوكولاتة نامبر وان في العالم

نورتي ياقمر

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

احم احم انا اختك التوام دا لز تعرفينى:)
عموما انا اعرفك شويه كده ومستنيه البلوج على احر من الجمر عاوزه اعرف توأمى اكتر:)

اه صحيح اباى شيلى تأكيد الكومنت دا لو تسمحى يعنى:)

طارق سليم يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
اهلا بيك فى عالم التدوين ، كان قرار صائب منك ان تقتحمى هذا العالم وتنتمى اليه:
وسوف ننتظر منك الكثير
تقبلى مرورى
تحياتى:

Nacksh يقول...

اهلا فتاة من الصعيد شكرا ليكى ولزيارتك لبيتى

Nacksh يقول...

اهلا شوكولاته جيتى على نقطة ضعفى وهى الشوكولاته انا بحبها كتير وبيتى مفتوح ليكى فى اى وقت

Nacksh يقول...

اهلا شيماء معلش اصلى لسه ما اعرفش الاوبشن كويس فى المدونة بس حاقعد العب لحد ما اشيلها معلش على التاخير بسسب انشغالى فى عملى ودخولى قليل على النت

Nacksh يقول...

اهلا استاذ طارق عالم التدوين عالم مشوق حر
فشكرا لتشجعيك